Forum Emo Screamo MetalCore itd
Wszystko o muzyce Emo Screamo MetalCore itd.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Bo ja mam termin na grufdzien i tego boje sie najbardziej...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Emo Screamo MetalCore itd Strona G│ˇwna -> EMO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 699
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:55, 09 Kwi 2014    Temat postu: Bo ja mam termin na grufdzien i tego boje sie najbardziej...

jestesmy w polsce a i nawet sam personel tak wymawia nazwe swojej firmy
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny, a czy stepper boczny jest lepszy ni┼╝ skr─Ötny? Witam serdecznie wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz, kiedy pozby┼éam si─Ö (oby na zawsze ) my┼Ťli o prowokowaniu wymiot├│w, jest najlepsza okazja, by \wzi─ů─ç si─Ö w gar┼Ť─ç\ Jak dobrze p├│jdzie to schudn─Ö do tych 60...
[link widoczny dla zalogowanych]
Podejrzewam u siebie zesp├│l ciesni nagdarstka- lewej reki- czasami boli strasznie, i dretwieje po nocach;
Uda┼éam si─Ö do chirurga dostaam antybiotyk a w aptece kupi┼éam ma┼Ť─ç na bazie ibuprofenu, i mentolu, moczy┼éam codziennie i smarowa┼éam plus antybityk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jest tam lekarz...
[link widoczny dla zalogowanych]

w niemczech na wiekszosci studiow mozesz sie dostac tylko przez konkurs swiadectw [link widoczny dla zalogowanych] R├│┼╝ne diety typu:
Co tam u Ciebie, jak często widujesz się ze swoim obiektem zainteresowań??? Powodzenia w starankach! Pozdrawiam. Rowniez tutaj jest wiele Rumunow,ale nie tylko...jest tez wiele Marokinczykow ,ktorych zachowanie sie jest czesto niecywilizowane...masa Murzynow , Chinczykow i Cyganow. Aaaa... [link widoczny dla zalogowanych]
wyczytalam o niej na innym forum. czyż nie ?! dokladnej nazwy nie pamietam, niestety [link widoczny dla zalogowanych] e_legshow.jpg pozdrawiam Przeciez subitramina była tyle lat w aptekach i było dobrze. próbuję sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przedewszystkim zmie┼ä fryzjera to nie profesionalista,dla profesionalisty to nie problem.je┼Ťli za┼Ť chcesz domowym sposobem zrobi─ç to kup sobie palette ultraintensywny rozja┼Ťniacz kt├│ry rozja┼Ťnia 5-7 ton z 2 opakowania je┼Ťli masz d┼éu┼╝sze w┼éosy potem je┼Ťli ci─Ö nie usatyswakcionuje ten kolor (bo mo┼╝e wyj┼Ť─ç ┼╝├│┼éty)po 2 tygodniach powt├│rz ten zabieg.PAMI─śTAJ o dobrych od┼╝ywkach do w┼éos├│w!!!!!!!!
Ja chodzę do fryzjera na Tomex i jestem zadowolona, natomiast absolutnie nie polecam salonu na os.Albertyńskim, bodajże 16a.
[link widoczny dla zalogowanych]
No niestety ja tez nie potrafi─Ö nie mysle─ç o tym...Ci─ůgle roi mi si─Ö w g┼éowie jedno Kiedy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak po operacji mia┼éam dr─Ötwienie d┼éoni i buziaka to moje towarzyszki niedoli z sali powiedzia┼éy mi co to jest a nie lekarz...a poznije m├│wi─ů:
[link widoczny dla zalogowanych]
cena nie gra roli byleby byl godny zaufania.z gory dzieki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zaj**a┼éa bym ci─Ö t─Öp─ů ┼╝yletk─ů!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] adamczyk@olinkowy-ogrode k.pl
Wcze┼Ťniej to by┼éo dla mnie udr─Ök─ů, wstydzi┼éam si─Ö jak cholera. Ostatnio znalaz┼éam sklep adidasa. Mianowicie nie boj─Ö si─Ö paj─ůk├│w jak ┼╝yj─ů, luzik Co innego jak zobacz─Ö takie zw┼éoki, najgorzej z podkulonymi nogami albo jakimi┼Ť wgnieceniami na odw┼éoku, najlepiej jeszcze jak noga jest obok ;( wtedy to mam dreszcze, s┼éabo mi, rycz─Ö, panikuj─Ö i skacz─Ö jak op─Ötana! JETHON przy wspolpracy z prof. ******************************************************** ************************ [link widoczny dla zalogowanych]
Co do endokrynolog├│w to ze mn─ů jest podobnie. Te, kt├│re nie s─ů, mog─ů odbiera─ç jako bardzo niemi┼ée i wykluczaj─ůce wszelkie uwagi w rodzaju faceci b─Öd─ů za tob─ů lata─ç. Ciekawi mnie, ile zjadam dziennie kalorii, ale nie dam rady ich policzy─ç (tzn. Dzieki jesienna mamo Ale przeba przeci─ů─ç pasek z ty┼éu w miejscu szwu siedzeniowego(┼é─ůczy dwie nogawki, biegnie przez ┼Ťrodek po┼Ťladk├│w).Je┼Ťli jest po┼Ťrodku ty┼éu spodni jest potrzymywacz czyli szl├│wka to zakryje miejsce ┼éaczenia paska i nie b─Ödzie nic wida─ç.Szew siedzeniowy trzeba rozpru─ç,przykroi─ç i przeszy─ç od nowa. jestm Aktualnie na Paris Pantheon Assas na Master 1 (magisterka) zarzadzanie i administracja przedsiebiorstwami. moje gratulacje i trzymam kciuki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miska jesli brakuje Ci inwencji kliknij:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

doktor jednak wprowadzil caly material na raz i mowil, ze bedzie fajnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
staram sie zeby seks byl ten raz w tygodniu jakos, jak mija tydzien to pytam sie faceta- chcesz dzisiaj czy nie?
Cze wszystkim!!!dlugo tu nikt nie wchodzi.Wiecie tak sobie my┼Ťle ze skoro nas jest tak duzo na tym portalu to powinni w koncu cos wynalez na te blizny.Jak potrafia tak diamentralnie zmieniac wyglad ludzi to dlaczego jesczce nic skutecznego nie wynaleziono na blizny?Ja postanowilam ze pojde na lasery a potem kamuflaz a jak to nie pomoze to w koncu zaryzykuje.i wytne sobie t─ů blizne.Skoro lekarz do ktorych pisalam pisza mi ze jest to mozliwe to sprobuje.Wiem ze bede ryzykowac i ze moze byc jeszcze gorzej no ale przynajmniej bede wiedziec ze uzylam wszystkich mozliwych rozwiazan zeby poprwic jej wyglad.Wy tu dzialac cos robicie i to pisujecie.A ja tylko czytam w koncu musze zaczac dzialac.Teraz laser apod koniec czerwca ide do chirurga dr.Kasprzyka zobaczymy jak to bedzie .Ale jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzije ze wszytsko bedzie dobrze.pozdrawiam wszystkich i odpiszcie .Jak chcecie mi cos poradzic to moge wyslac wam zdjecie mojej blizny ale mjusicie odezwac sie na e-maila
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Animetka mnie te┼╝ to wkurza..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam z kim na rolki a rower ...szkoda gada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odpowiedz sobie sama na to pytanie. [link widoczny dla zalogowanych] piersi mi nie rosna od 15 roku zycia a mam juz 20 i niewiem dlaczego sie troche powiekszyly!
ja mojej prawie 40-letniej kumpeli ze studi├│w odj─Ö┼éam lat ze 14 nie dlatego, ┼╝e ma d┼éugie w┼éosy i jest szczup┼éa chocia┼╝ jest, ale dlatego, ┼╝e ma w┼éa┼Ťnie m┼éod─ů jeszcze twarz! jak b─Ödziesz mi─ů┼é mozliwosc to sie po prostu skonsultuj z innym lekarzem,zobaczymy co Ci powie Paul Anka - Oh Carol A┼╝ si─Ö rozp┼éaka┼éam.... Czy wy m─Ö┼╝czyzni odmawiacie sobie tych uciech? [link widoczny dla zalogowanych]
Zdecydowanie Mroczek!!!! Za┼╝ywam drugi dzie┼ä gynalgin. A Ty zamiast sie nad tym zastanowic .chesz sie dalej za wszelka cene odchudzac! - 20 razy dziennie sprawdzam konto bankowe, czy mam pieni─ůdze na jedzenie s─ů do kupienia gotowe w netto albo biedronie ,pozdrawiam wszystkich ...by┼éam na pieknym spacerze nad jez.Szmaragdowym ,potem wstawi─Ö foty na FB i Fejsa ,eh buziaki Widac ze na operacjach sie znasz nie ma co pffff.. Pozdrawiam
ALE RADZE SIE WYBRADC DO CHIRURGA,CZASAMI KONCZY SIE TO OPERACJ─ä.
WITAM.
Ogolnie, od czego polecacie zaczac ewentualne starania?
Martwi mnie tylko to zagl─Öbienie na nodze jako┼Ť si─Ö nie wyr├│wnuje i chyba to ju┼╝ tak zostanie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dwa litrty zupy dziennie?!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak to dobrze zorganizowa─ç, ┼╝eby na wej┼Ťciu si─Ö nie o┼Ťmieszy─ç brakiem towaru? Dzi┼Ť dziekuje losowi ┼╝e tak si─Ö sta┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éam jeszcze co┼Ť doda─ç , a raczej ci podzi─Ökowa─ç za to , ┼╝─Ö zahas┼éowa┼éa┼Ť mojego nicka , nie musia┼éa┼Ť has┼éa tutaj podawa─ç , ale dzi─Ökuj─Ö i wszystkim ┼╗ycz─Ö Szcz─Ö┼Ťliwego Nowego Roku oraz udanej szampa┼äskiej zabawy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w niedlugim czasie,jesli bedzie wszystko ok

Siema! [link widoczny dla zalogowanych] Topik swietny.
my┼Ťl─Ö, ┼╝e do takiego kolorku super b─Ödzie wygl─ůda┼é br─ůz bo to teraz modne po┼é─ůczenia no i ┼éadny kontrast b─Ödzie Prosz─Ö o odpowied┼║! Mianowicie, cz─Östo, takie s─ů przynajmniej moje spostrze┼╝enia, jest to strona jakie┼Ť dziewczyny - na kt├│rej jest: Dra┼╝ni mnie ┼╝e te mato┼éy pisz─ů w og┼éoszeniach pracy ┼╝e - firma jest pracodawc─ů roku - I to jest faktycznie 3 miejsce w 2011 r. (piatek) mia┼éam usuwane szwy a w niedziel─Ö pojecha┼éam do lasu na grzyby bo ju┼╝ w domu nie mog─Ö usiedzie─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz le┼╝e z gipsem na nodze a w czwartek dalej ilizarow:/ Bejbi to nie jest normalne ale pewnie dlatego ze to ty jestes ta szmata a nie twoj maz ? A u nas jest te┼╝ m┼éody Ksi─ůdz, ale nie jaki zadufany w sobie buc, przystojny mo┼╝e i jest, ale dla niego licz─ů si─Ö tylko dobre sprzety, samochody , (by┼Ť mo┼╝e i fajne laski z agencji towarzyskich) itd........... Ona jest znakomita !! Kolejny dzie┼ä dietki uwa┼╝am za zako┼äczony Teraz to ju┼╝ chyba obejrz─Ö sobie jaki┼Ť filmik na kompie i pcia czy nie bede zalowac ze sie sama zwolnilam Jak poprzednim razem bada┼éam kiedykolwiek za rad─ů jednego lekarza wynik by┼é prawid┼éowy, a jak zbada┼éam konkretnego dnia prolaktyna by┼éa podwy┼╝szona.
Witam, ja także używałam zmywacza do włosów z marki Uber i naprawdę polecam go.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cieniowanie w┼éosa ma na celu optyczne poprawienie wygl─ůdu fryzury szczeg├│lnie u os├│b z ma┼éa ich ilo┼Ťci─ů, a nie koszenie ich u nasady...Efekt ko┼äcowy, mniej w┼éos├│w, kt├│re w og├│le si─Ö nie uk┼éadaj─ů, sa wyszarpane i brzydkie, tragedia...
W Angli jest duzo posredniakow pracy, najczesciej kieruja do pracy w fabryce i tutaj juz zalezy bardziej od szczescia czy potrzebuja ludzi niz od referencji.
Witajcie
MORALNO┼Ü─ć
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Emo Screamo MetalCore itd Strona G│ˇwna -> EMO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin